blir så trött

av det här asså jag bryr mej inte , för jag vet att jag inte e nå jävla "fläskberg" eller "fetto" 
jag är inte världens smalaste eller världens tjockaste ,
och det mest pinsamaste är att jag vet precis varför du håller på.
men jag ska inte säga varför för jag vill visa att jag faktiskt har växt upp.
men endå fast jag försöker o inte ta åt mej så gör jag det , de blir bara så.
du ska veta att det känns faktiskt rätt mycket även fast jag inte visar det o inte bryr mej .
märks de att han e äldre en mej ,
eller dum fråga kanske :S

/h

Kommentarer
Postat av: sanna

men haha!

han skämmer ut sig. dåligt omogen människa!

och hanna ta inte åt dig alls, du vet att det inte stämmer ett dugg :)

2010-07-24 @ 21:29:09
URL: http://ssannabergqvist.blogg.se/
Postat av: JOOOOOOOOOOOOOsefine

men lite cp person!!!!!!!!! ska vi slå ner han? (; <3

2010-07-25 @ 18:32:41
Postat av: HANNA

haha visst !!<3

2010-07-29 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0