dödens döööööd

typ så känns de i mitt huve...
alla värkar ha så roligt hemma och här sitter jag i jönköping,
i en jävla husbil. jaaa vill hem.
har sån hemlägntan så ja vet inte vart jag ska ta vägen.
här sitter jag när sommarlovet bara tickar iväg..
snart slut känns det som.
aaja , idag har jag shoppat lite varjefall.
pappa tyckte synd om mej för jag är så deppig...
men jag köpte ett fint ros linne på h&m 129:-
och en vit blus grej 70:- (rea)
ett grått pös linne 129:-
och en orange vit klänning , rätt söt lite impuls(stva) köp , 149:-
och en bok , haha finns ju inte så mkt o göra här..... 79:-
dagen: först åkte vi till nå shopping ställe.
sen så shoppa vi åt och så.. skulle cykla tebaks då skulle mamma ta nån annan väg
sen var vi borta , så då cykla vi tebaka igen. kul-.- va as varmt också.
sen vi 2 va vi vid campingen. och då gick vi o bada ,
sen köpte vi glass och så.
sen när vi skulle hem så va de så varmt och inge lågnt hem.
så ja cykla i bikini , skulle jag inte gjort..
mamma pappa o stina tog en väg vid stora vägen och ja en igenom en gata för att ja inte vela
att folk skulle titta(a) , då såklart kom de nåra grabbar i en bil och tuta och skrek.
piiiinsmat värre....
aaa allt suger ,
/hanna

Kommentarer
Postat av: sanna

hanna tänk positivt ! :ooOOOooOO

men jag lider med dig (a)

2010-07-13 @ 19:54:54
URL: http://ssannabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0