kulit eeehhhhmmmmm nej ?

du har under den senaste månaden..

målat dina naglar; nej elr jo kanske ;)
haft mens: ja
kysst det motsatta könet: nej
sjungt en tjejsång: haha ja ?
dansat framför spegeln: ja, alltid (Y)
hoppat studsmatta: ne.... :'(

varit kär: a
skrattat med din bästa vän: jaa
varit utomlands: nej
hatat någon: japp
köpt kläder för över 700 kr: nej
köpt mat för över 100 kr: njaa
pussat en kille: nej
köpt skor: ja
önskat dig långt långt bort: mmmm


Vad..
har du på dig: tshirt, jeans, bh, trosor
är klockan:  12:19
ser du om du kollar rakt fram: datorn men över, en till dator xD
älskar du mest på denna jord: mina vänner :)
har du för tapeter i ditt rum: svart. och en vit men blommor på:P
är ditt favoritgodis: typ allt :P
använder du för mascara; nån hhahahh
är det pinsamaste du har i din väska: har inget pinsamt tror jag 
tycker du om för killar: han
brukar du göra en lördagskväll: träffa mina vänner


Vem..

är din bästa vän: har många

sov du senast brevid: sanna, elr jag sov  på golvet men aja :P
hade du senast sex med: ingen
är närmast ditt hjärta: mina vänner
inspirerar dig: många :)

tycker du är coolast i din klass: har ingen klass :D
hatar du: jadu, finns väl en del
brukar du umgås med mest: dom flesta
pratade du senast med: pratar med pappa just nu xD
pussade du senast: min hund hahahah xD
tycker du ska göra detta test:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0